Co już było.

wtorek, 20 sierpnia 2013

Cześć. Nowość ! : )

Heyka! ^^

Cześć wiele z was pewnie nie wiedziałoby co mam na myśli z nowym pomysłem a więc wam krótko wyjaśnię : ) Dzisiejszy pomysł wzięłam z mojego starego bloga o The Sims 2, gdyż na tamtym blogu zdołałam jedynie dodać jeden Post tej tematyce. No wiec myślę nad nowym projektem wiecie? Pt.: ” Die Schnäppchenhäuser ” xDD Haha : D Wiem to Niemiecka nazwa w tych odcinkach będę wam prezentować rodziny, które za niewielkie pieniądze sobie kupują domy które jak się potem okazuje są ruinami. Większość z tych rodzin będzie poddana próbom. Domy nie będą spełniać ich oczekiwań, a zrozpaczeni właściciele zrobią wszystko aby te domy doprowadzić do porządku :  ] Niektóre będą remontować, odrestaurowywać a niektórzy po prostu równać z ziemia. Będzie to w formie obrazkowych opowiadań, opowiadającym wam jak się miewają te zze rodziny. Będę wam pokazywać stan danego domu na bieżąco : ) Jak sobie poradzą rodziny z remontami? Wyburza je, sprzedadzą czy wyremontują? Na te pytania odpowiem wam już niebawem. Pozdrawiam i za kilka dni, zapraszam was na pierwszy ” Odcinek – Die Schnäppchenhäuser ” : )


4 komentarze:

  1. może być niezły blog ;) jednak zmieniłabym szatę graficzną :)
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki postaram się jeszcze nad tym popracować : )

      Usuń
  2. brzmi ciekawie, nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać!


    bardzo lubię grać w the sims <3

    OdpowiedzUsuń